برنامه 5 ساله یونیسف در ایران اجرایی می‌شود
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت كشور؛ 'المنیر صفی‌الدین' این مطلب را در دیدار با 'علی عظیمه‌لو' مدیركل امور بین‌الملل وزارت كشور بیان كرد.

رییس جدید دفتر نمایندگی صندوق كودكان سازمان ملل در یونیسف، افزود: هدف و برنامه ما گسترش فعالیت‌ها و تحت پوشش قرار دادن و بالا بردن سطح استاندارد زندگی كودكان است و این با همكاری و مساعدت دو طرف محقق می شود.

مدیركل امور بین‌الملل وزارت كشور نیز در این دیدار با بیان اینكه مسلمانان قرنها قبل طبق دستورات اسلام و سنت پیامبر(ص) رفتار بسیار نیكو با كودكان داشته‌اند، گفت: اعتقاد ما بر این است كه كودكان از هر قوم، نژاد و دینی كه باشند حقوق یكسانی دارند.

عظیمه‌لو افزود: حمایت از كودكان افغانی و ارائه تسهیلات آموزشی به 300 هزار دانش‌آموز افغانی بدون هیچ‌گونه حمایتی از طرف سایر سازمان‌های بین‌المللی نشان دهنده حسن رفتار جمهوری اسلامی است.

مدیركل امور بین‌الملل همچنین به تفاهم‌نامه مشترك بین وزارت كشور ایران و سازمان یونیسف برای حمایت از حقوق كودكان اشاره كرد و از چهار استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی و كرمان به عنوان مناطق فعالیت‌های مشترك یونیسف و دولت جمهوری اسلامی ایران نام برد.

وی افزود: در این خصوص كارگاهی در استان سیستان و بلوچستان برای انجام فعالیت‌های اجرایی فعال می‌شود.

سیام*2023*





:: برچسب‌ها: کالیفرنیا , چشم انداز ,
:: بازدید از این مطلب : 546
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: